Anasayfa > Hertelden > GAZİANTEPLİ DUL BAYAN TELEFONLARI

GAZİANTEPLİ DUL BAYAN TELEFONLARI

gaziantepin baklavası gibi bayanlarıda çok tatlıdır. onlarla tanışıp arkadaş olmak mı istiyosunuz hemen sitemize girip sohpete başlaya bilirsiniz.

ARKADAŞLAR YORUMLARINIZI BEKLİYORUM…

NOT:SİTEMİZE GİRİŞ İÇİN AŞAĞIDAKİ RESİME TIKLAYINIZ…!

  1. ömer şimşek
    Ağustos 6, 2010, 5:13 pm

    ben ömer şimşek gaziantepte oturuyorum 26 yaşındayım dul bir bayan arıyorum

  2. ömer şimşek
    Ağustos 6, 2010, 5:15 pm

    ben ömer şimşek

  3. sahin ben
    Eylül 23, 2010, 10:52 pm

    gaziantepli bayan ları dul hanım ları beklerımmmm fazla bekletmeyın benı bayannlar

  4. sahin ben
    Eylül 23, 2010, 10:52 pm

    antepli

  5. yılmaz
    Ekim 2, 2010, 9:07 am

    selam ben gazi antepden yılmaz madi durumum

  6. memetali
    Ocak 6, 2011, 1:05 pm

    ğüzel olsun bakımlı olsun yanlız yasıyorsa bırlıkte yasamayı ben ısterim 25 yasındayım yesıl gözlü kumralım 1.75 by telefonları bekliyorum

  7. Darkprince koray büyük
    Ocak 7, 2011, 6:47 pm

    iLişkiye ihtiyaç duyan mutLu oLmak isteyen duL evLi ve bekar kapaLi baLik etLi tombuL oLqun ve mutsuz kızLar caqri

  8. Darkprince koray büyük
    Ocak 7, 2011, 6:48 pm

    reel ilişki seven dul evli ve bekar bayanlar arasin qörüselim Fantazilerimizi beraber qerceklestirelim irtibat icin kOray büyük Cok

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

