Ana Sayfa > Hertelden > UŞAKLI DUL BAYAN TELEFONLARI

UŞAKLI DUL BAYAN TELEFONLARI

mrb 32 yaşında çalışan bir bayanım uşakata yaşıyorum duygusal bir arkadaşalık arıyorum egerki benle tanışmak isterseniz sitemize giriş yapınız…

ARKADAŞLAR YORUMLARINIZI BEKLİYORUM…

NOT:SİTEMİZE GİRİŞ İÇİN AŞAĞIDAKİ RESİME TIKLAYINIZ…!

  1. kenan
    Nisan 19, 2010, 12:03 am

    ben varım

  2. serkan
    Mayıs 18, 2010, 8:35 pm

    mrb güzel uşaklı bynlar tanışmak için arayın

  3. serkan
    Mayıs 18, 2010, 8:38 pm

    güzel uşaklı bynlar sizlerle tanışmak

  4. serkan
    Mayıs 18, 2010, 8:40 pm

    güzel vakit geçirmek bayanlarla tanışmak istiyorum

  5. hasan
    Ağustos 31, 2010, 4:28 pm

    selam uşakluı bayanlar farkı doyo doya yaşamak isterseniz arayın

  6. yakalasana
    Kasım 9, 2010, 1:35 pm

    slm uşak,ın güzel bayanları her yeni gün mutluluga kucak açmak demektir

  7. doğuş
    Kasım 20, 2010, 12:21 am

    önce aşk sonra sağlık diyen bayanlar bekletilmez beklenir..!

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

